יוני קרוניש- יועץ לחיטוב הגוף

היי אני יוני, והמטרה שלי היא לעזור ל100,000 אנשים מהארץ ומהעולם להגיע לגוף חטוב שתמיד חלמו עליו

אם הגעתם לכאן, כנראה שיש משהו שמציק לכם.

 

אני מניח שהדבר שמציק לכם ביותר, הוא: משקל גבוהה/משקל נמוך/ השומן בבטן התחתונה/ הצדדים/ השומן בחזה/ השומן בידיים/ חוסר במסת שריר

 

ובקיצור- כל דבר מבחינת המראה הפיזי שלכם ביום יום.

 

אם אני צודק, יש לי פתרונות ושיטות לכל אחד מהדברים המציקים שרשומים למעלה, ובכולם אני מטפל בהשקעה ומקצועיות ב100%.

 

לצערי, עברתי מסע ארוך מגיל 14 ועד גיל 24 כדי לדעת ולפענח את הפתרונות הכי מתקדמים לחיטוב הגוף.

 

למדתי בארגון בינלאומי לפיתוח ועיצוב הגוף IFBB.

 

לאחר מכן, עד היום ועוד אמשיך כנראה כל החיים, לחקור את כל העולם הזה כי זו האובססיה שלי לעזור לי ולאנשים כמוך לשפר ולפתור את הקושי הזה בחיים שלנו.

 

רוב הדברים והפתרונות בעולם הדיאטות, עובדים לטווח קצר אם בכלל…וזה עצוב.

 

חשוב לי לומר, לרוב התוצאות שתרצו להגיע מבחינת המראה שלכם בסוף, אפשר  להגיע עם התמדה לאורך זמן וע"י תזונה נכונה ואימונים נכונים ואפקטיביים.

 

אם ניסיתם כבר כל מיני שיטות ולא הלך לכם, בין אם אתם יודעים למה או איפה הבעיה שגרמה או גורמת לכם ליפול בסוף הדיאטה או אפילו בכלל לא להצליח בה, אני פה כדי לעזור לכם.

 

מוזמנים ליצור קשר בווצאפ עם המספר שמופיע למעלה מצד שמאל, ונעשה לכם שיחת ייעוץ חינמית לגמרי, ובמידה ונבין את הבעיה ביחד ונראה שאפשר להתקדם ולעזור לכם אישית, יכול בהחלט להיות שאני האיש מקצוע האחרון שתצטרכו ללכת אליו.

 

כן! אני יודע מה אני עושה ואני מאוד בטוח בשיטות שאיתם אני עובד.

 

לחיי הגוף החטוב שלכם!

על מנת להתחיל תהליך בצורה מקצועית

על מנת להתחיל תהליך בצורה מקצועית, אפקטיבית ונכונה, יש צורך לדעת מספר נתונים:
משקל, גיל, אחוז שומן וק"ג מסת שריר נקייה בגוף.
את כל המדדים האלה יוני בודק בפגישות עם הלקוחות, על מנת להתאים את התהליך בצורה מיטבית ללקוח.

ספורט בכללי ואימוני משקולות בפרט

ספורט בכללי ואימוני משקולות בפרט הם כלי שהוא לא חובה, אך משפר את התהליך בהרבה, כיוון שספורט עוזר להגדיל את הגירעון הקלורי, שהוא חוק מספר 1 לירידה במשקל ואימוני הכוח עוזרים לשמר כמה שיותר את מסת השריר הקיימת ואפילו לבנות מסת שריר.

מה מותר לאכול בדיאטה ומה אסור?

בזמן שכל מקצוען בתחום לרוב ימליץ על מאכלים סופר בריאים ויום אחד בשבוע עם נשנוש קטן ומתוק, אני ממליץ לאכול כל מה שאתם אוהבים, כל יום, העיקר לעמוד בחוקים של התהליך.
כן! אצלי מותר הכל, כל יום!

משקל

הקהל הרחב בדרך כלל לא יבין, אבל המדד להתקדמות בתהליך הוא לאו דווקא המספר שיורד במשקל, אלא השומן שיורד מהגוף. המספר על המשקל הוא כן רלוונטי אך לא תמיד קובע.
אדם אחד יכול לעשות דיאטה, לרדת 2 קילו שומן ולעלות 2 קילו במסת השריר..

תזונה נכונה

מזה תזונה נכונה? תלוי את מי תשאלו ומה המטרה שלכם.

הרבה אנשים לא יודעים להגדיר את המטרה שלהם ולכן אני פה כדי לכוון אתכם לדעת להגדיר בצורה טובה יותר את מה שאתם באמת רוצים לעשות עם הגוף שלכם.

 

לרוב, בעולם הדיאטות תזונה נכונה ישר תקפוץ לירקות ומאכלים בריאים כמו טונה, אבוקדו, חזה עוף, לחם מלא ודגנים מלאים.

תתפלאו, המציאות שונה!

השיטה שלי


אם הגעת לעמוד הזה, אני מניח שתרצה לשמוע על השיטה שאיתה אני עובד בדיאטות שאני בונה ונותן ללקוחות שלי.

אז ככה…

השוק של הדיאטות כל כך פרוץ וכל אחד יוצא כל יום עם שיטה אחרת.


רוצה לדעת את האמת, בין אם היא נשמעת טובה או לא?


אם כן תמשיך לקרוא…


הכל עובד! והכל לא עובד!


מבולבל קצת? יפה…בוא נעשה קצת סדר.


כל דיאטה וכל תהליך עובד אם אנחנו עומדים בתנאי 1 מאוד ספציפי.
החוק הזה הוא גירעון קלורי.
אם אתה לא יודע מה זה גירעון קלורי, הכוונה שכשהיום נגמר בסופו של דבר, אנחנו נמצאים במצב פיזי שבו שרפנו יותר אנרגיה מאשר שהכנסנו לגוף.


איך מחשבים את זה ואיך יודעים את זה?
מוזמנים ליצור קשר/ להשאיר פרטים.


בסופו של דבר, בתור מקצוען בתחום, יש המון שיטות ודברים קטנים שאפשר לעשות/ לשנות בתפריט התזונה לעבר המטרה שלך,
הכל תלוי בגיל, חילוף חומרים, גנטיקה ואחוז השומן שעל גופך.


יש אנשים שיוכלו לגוון ולאכול כמעט כל סוג אוכל שיש בדיאטה, ויש אנשים שצריכים לעשות דיאטה סופר ספציפית עם הרבה פחות גיוון.


ככה או ככה, לרוב…
אני מנסה להתאים לכם תפריט מגוון שאפשר לאכול בצורה בריאה וטעימה ביחד, כיוון שלא רק הגוף עובר פה תהליך, אלא גם הנפש, ואם אתם אמיתיים עם עצמכם…אתם רוצים את המתוק/ טעים שאתם צריכים כדי לסיים את היום.

לשיחת התאמה לתוכנית השאירו פרטים

גלה עכשיו 7 סודות להורדת השומן הבטני

Open chat
דילוג לתוכן